Sinds 02-01-2023 is Mondzorg Schaijk de nieuwe naam van de praktijk. Tot deze datum was de praktijk een onderdeel van Mondmedicentrum.
Visie
Mondzorg Schaijk biedt u mondzorg met kwaliteit en echte aandacht. Dit komt tot uiting in hoe we u behandelen, hoe we u preventieve informatie geven en in de verschillende kenmerken van onze werkwijze. We hebben de ambitie om onze zorgverlening in de toekomst uit te breiden om zo meer mensen van gewenste mondzorg te voorzien.
Wat verstaan wij onder kwaliteit mondzorg?
- uitgebreide diagnose & advies
- Werken met deskundige BIG tandartsen
- Supervisie en begeleiding door ervaren tandartsen
- Werken met goed opgeleide assistentes
- Focus op preventieve informatie en instructie
- Voldoen aan de hygiëne (WIP) richtlijnen
- Gebruik van moderne apparatuur en technieken
Wat verstaan we onder echte aandacht?
- Ruim de tijd voor u nemen
- Met u meedenken
- Transparant werken met behulp van een intra-orale camera
- Samen met u kiezen voor een behandeling
- Snelle zorgverlening in geval van spoed of pijn
- Buiten werktijd naar de tandarts kunnen
- Afspraak herinnering ontvangen via sms of email
- U op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen
Een team van zorgverleners
Onze zorgverleners, bestaande uit tandartsen, mondhygiënisten, preventie-assistentes, een klinisch prothese technicus en een implantoloog, voeren in samenwerking de behandelingen uit. Op die manier doet iedereen waar hij/zij goed in is, houden we elkaar continu scherp en waarborgen we duurzame kwaliteit mondzorg. Onze collega’s van het labaratorium maken (indien dit bij uw behandeling van toepassing is) zelf het tandtechnische werkstuk. Aangezien een kunstgebit, kroon of brug maatwerk is waarbij afstemming met u en/of de tandarts noodzakelijk is, vinden we het belangrijk om dit in huis te houden.
Waarden
Onze primaire waarde is uw zorgvraag. Zo willen we zoveel mogelijk overeenstemming realiseren tussen onze zorgverlening en uw verwachtingen. Onze zorgverlening is daarnaast gebaseerd op de volgende waarden:
- Dienstbaarheid
Wij zien mensen zoals ze zijn en dienen ze met echte aandacht. Wij zijn er voor mensen door gastvrij, informatief en betrokken te zijn.
- Respect
Bij ons kan eenieder zichzelf zijn en behandelen we iedereen evenwaardig.
- Communicatie
Kwaliteit en aandacht zijn gebaat bij open, eerlijke en gelijkwaardige communicatie. Zowel met de ander, als met uzelf.
- Verantwoordelijkheid
Het vertrouwen dat mensen ons geven waarmaken. Hierbij neemt eenieder van ons verantwoordelijkheid om met bezieling het welzijn van mensen te vergroten.
